Bokningar...

Nu kör snart (nästa vecka) blingosäsongen igång !!!

Jag säljer ekologiska barn och dam kläder på hemvisninger av märket blingo för er som inte vet.
(kan inte va många som missat de)

Sitter just nu och lägger in visningar i systemet, har ett gäng redan :)
Så ni som vill ha i början på säsongen får höra av er snart om vi ska få till de!!!

Jag kommer inte ha lika mycke visningar som jag haft förut villket innebär att jag kommer inte jaga på folk lika mycket somjag gjort, utan ha visnng hos dom som verkligen vill ha en visning. Vi jobbar ju mer nu och de får inte bli för mycket för då är de inte roligt och de ska de va !

Här kommer ett smakprov på de som komma skall :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0