Bytt dörr :)

Äntligen efter typ tre år har dörren blivit bytt :)

Ni vet hur de är när man ska göra nått men de är inte så viktigt. Så blir de stående och man tittar på de och tänker "ja just de, jag fixar de snart" men de blir aldrig snart. Jag är expert på att göra så i alla fall :)

Så den här dörren har stått i Ms rum sen vi flytta hit, för de var ingen idé att bära ner den då den skulle bytas ut mot den gamla toadörren som för övrigt var skitful!

Men jag är några riktiga fixartag just nu och har varit nån vecka, får mycke sånna här "ja just de, jag fixar de snart" grejer gjorda!

Gamla dörren:



Och här har vi den nya, toadörren till höger är de på övervårningen.
Så nu ser ALLA dörrar i hela huset likadanna ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0