humor!

Igår när jag satt och pratade om ett seriöst ämne och verkligen var engagerad sa jag: Meningen kanske är att smida spritta...... (sprida smitta) E som jag satt och pratade med började skratta, jag själv hade inte ens lagt märke till min felsägning. Men när jag kom på vad jag sagt bröt jag ihop :D

De här är nämligen min humor, felsägningar!
K blir galen när jag skrattar åt honom så fort ett ord blir lite fel, haha.

Min mamma har gjort en riktigt rolig felsägning när hon på en biltur kollar mot vindrutan och sägen : Men kolla vad skitan är rutig ! HAHAHA :D (rutan är skitig)



Kommentarer
Postat av: Susann Woxmark

Eller Elf Ulving som jag oxå har sägt, han heter Ulf Elving

2011-08-04 @ 20:18:27
Postat av: Marit

Haha, ja vi är roliga du och jag mamma, speciellt när vi är trötta :D

2011-08-04 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0