Jag är ingen partyprinsessa.... längre...

Vi kom hem väldigt sent (mina mått mätt) i fredags då bilen inte riktigt ville åka hem när vi ville ;)
Jag somnade kanske inte för än 03.30...
K skulle kliva upp med barnen så jag fick sova, men när jag vaknade vid 09.00 tiden av barnen var jag så hungrig att jag var tvungen å gå ner och äta frukost. Sen var jag ju vaken.

Men jag klara inte av å inte sova som jag ska... blir helt sabbad. Framförallt blir jag på uruselt humör, och de är de värsta jag vet, att vara på dåligt humör.
Nu klarade jag lördagen riktigt fint gämfört med hur den kunnat bli. Och de har jag så klart K och brudarna att tack för, de är svår å va sur när man har glada människor runt sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0