Jag är ju bara för bra... Not....

Nu har jag tydligen gjort de igen, och jag kan inte Skylla på K även om jag vill ;)

Sullat med papper!
Dom ringde till K idag och sa att L inte har någon plats på fritis, vi har nämligen inte ansökt om någon ... Ops...

Den här våren och sommaren har jag varit glad om jag vetat villket jobb jag ska till och ännu gladare att jag sen har lyckta lämna barnen på rätt dagis hela sommaren :)

Och alla papper, helt ärligt, de är inte min grej!!!
Nu var de en vikarie K hade snackat med men hon menade att i deras papper såg de ut som vi inte jobbat sedan dec? Haha, jo jag skrattar åt eländet :D Och jag vet att vi skickat in papper i vintras så vi får undersöka saken.

L Fick behålla platsen (som han inte har) så vi behövde inte åka och hämta honom idag ;) och vi har helatiden betalt dagisavgift, även i sommar så de lär inte påverka oss ekonomiskt heller.


De löser sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0