Mycket härlig kväll!            

img_5797 (MMS)

Igår kväll var jag på mammakväll, det vill säga jag träffade mammagrupps mammorna. Och de här är ingen vanlig MammaGrupp som blir till på mvc, nej. De gick väl till ungefär så här: En tjej som skulle flytta upp till Falun från Stockholm och kände ingen här så hon hittade mig och en till på familjeliv (en sida på nätet) där jag sen hittade en tredje. Sen tog nån med en kompis och nån annan träffade två via babysång som också kom medi gruppen. Vi är ett väldigt udda gäng på 8 personer men som går så bra ihop, de är alltid super mysigt när vi ses!!! Som en av tjejerna sa igår - jag pratar om saker med er som jag inte ens pratar om med mina närmsta vänner om. Och det är precis sådan atmosfären är :) När M och dom andra kidsen va små och vi var mammalediga sågs vi med barnen på cafe eller hemmahos varandra, men sedan alla börjat jobba ses vi utan barn med mat och massa skitsnack istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0