Pappersbröllop !!!

Vi har alltså varit gifta i 2år idag <3

Här på bloggen firar vi de givetvis med att kolla på lite bilder från den STORA dagen!
Alla bilder är bilder som fotograferna tog. Är väldigt glad att jag prioriterade att lägga pengar på de, i övrigt hade vi ett "billigt" bröllop. Alltså de kostade massor iallafall men vi höll igen på allt och fick mycke hjälp av nära och kära!



Malungs Kyrka.

Vi skulle varit i Yttermalungskappel men en vecka innan bröllopet när vi var upp och kollade alla lokaler så var de byggställningar runt hela Kyrkan villka dom sagt att dom skulle hinna ta bort.
Så som tur var så fanns Malungs Kyrka tillgänglig!






Sötnosarna Lave och Smilla som va näbbar.





Här har vi sagt JA !!!




110 gäster hade vi så Kyrkan och festlokalen blev nästan fulla bägge två :)



Underbar bild ! 
Lave hade råkat bryta av blomman som han blivit tillsagd att vara rädd om,
så vi fick lugna honom med att de inte gjorde något!!!


Här kommer lite bilder från själv Fotograferingen...






Tidningsanonnsbilden ;)








Jag



Hon som sminkade mig glömde markaran ... haha.. de kommer inte jag glömma.





Jag hade kunnat lägga in 100 bilder här utan problem men nu lär jag ge mig ;)




Kommentarer
Postat av: Jenny och iina

Underbara bilder, ja ja tror oxå på att lägga ner lite pengar i just fotograferingen :)

2011-08-16 @ 09:27:48
URL: http://medlem.spary.se/btkryddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0