Prinsessa !                           

img_5013 (MMS)

Varje dag när vi ska klä oss ska M vara en prinsessa och blir hon missnöjd med min utvalda "prinsess utstychel" får jag höra att hon vill vara - en jiktig pjinsessa!  Så vi har ett gäng godkända klänningar i fina färger men de viktigaste av allt - att dom ställer ut sig när man snurrar!!! Jag är ofta en prinsessa i min dotters ögon, vilket är mysigt för jag tror inte så många andra kopplar mig till just den titeln ;) När jag kom innanför dörre idag efter en arbetsdag fick jag höra. - Heeej Pjinssesan !!! (och en stor kram) Hur kunde MIN dotter bli en prinsess tjej???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ljusgrå Blingoklänningen från i våras, den med lila rosett på, är en av Rosas allra bästa snurrklänningar! Plus den M har på bilden, och den röda i samma modell förstås! :)

2011-08-19 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0