första sommaren...

De här är första sommaren som Lave slår sig så här... han har skrubbsår och djupa hack lite här och var och så har han aldrig varit förut. Man kan ju tro att han tar efter mig, jag gjorde illa mig första gången när jag var ca4 år. Och när han gör illa sig låter de som alla ben i kroppen gått av...jag var likadan :)

Men nu har han alltså småsår över hela benen, ett djupt jack i hakan, ett sår på knät där de saknas 1*2cm hud och igår kom han med en arbåge som behödes plåstras om.....

Och de här knät som han förövrigt slog när farmor och faster var barnvakt har han slagit upp fem gånger.

Vi behöver helt klart uppgradera plåsterlådan!


Kommentarer
Postat av: frida

Skönt att se att hjälmen är på iaf! :)

2011-07-17 @ 22:06:53
URL: http://axivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0