Nej, nej, nej.....

Va vi har halkat efter här hemma...

Jag började städa här på förmiddagen och inser att vart jag än vänder mig på finns de ett ytor och utrymen som inte behandlats som dom ska på ett tag.... Vi har ju inte haft tid eller lust på ganska länge å städa ordentligt vilket nu inebär att de behöver skrubbas, rensas och sorteras i alla rum i alla skåp och hyllor.

HJÄLP!!!

Ska tilläggas att jag har storstädat hos två andra personer de seaste två veckorna.... men inte hos mig själv!
(så ingen tror att jag är lat eller lortacktig av mig ;)


Eller ett ljus i mörkret är att övervåningen faktiskt är hyfsat under kontroll :)


Bara å fortsätta..........................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0