Phuuu...helt slut.

Då Kim varit på sitt håll idag och jag varit på "icke Mila anpassade ställen" ( ställen som inte är inhägnade ) hela dagen är jag helt slut nu.

Den här lilla damen jag har på 2 1/2 år kan man nämligen inte släppa med plicken 10 sekunder, då är hon borta. Dom andra barnen (brorsan och tre kusiner) leker tillsammans och följer varandra men inte Mila. Hon leker tyst och stilla på sitt håll och lika tyst och stilla vandrar hon sen iväg i leken. Hon smiter alltså inte utan leker bort sig, följer en katt, ser en blomma eller en skog.... Hon bryr sig inte om dom andra alls utan går sin egen väg. Och de är ju bra om man tänker på framtiden, men just nu är de ju lite påfrestande för den eller dom som ska fånga in henne helatiden.

Och nej, det hjälper inte att ropa på henne, försöka muta, hota eller förklara för henne.......

När hon sen vägrade att somna efter den här dagen, då var hon inte dyr kan jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0