Veckans fynd :)

Nu har jag och Johanna finkammat Malung på loppisfynd :)

Här är delar av min skörd...



4st av första koppen och 5 av andra. 50kr
Sen hittade jag en snarlika udda kopp med fat på ett annat ställe för en tia, så 10 personer kan jag bjuda på kaffe i dom här vackra kopparna.



4 udda äggkoppar. 40kr
Jag gillar den här varianten där man kan lägga skal eller en kaviarklick på fatet.



En STOR supersöt spargris. 40kr
Den ska stå på en hylla i M rum där hon redan har en ännu större likandan gris i andra färger som hon fått av sin farmor. Den grisen har tyvär fått sig en knuff så den är lite trasig. Men med den sidan mot väggen gör de inget.



Döskallelampa. 30kr
L har en likandan lampa hemma på väggen i sitt rum men den har lagt av. Och då de är en ljusslinga på baksidan kändes de enklare att köpa en ny än att byta slingan ;)



Ny Hemmasydd mobilficka i skinn. 20kr (snacka om fynd)



Nya hemsydda dockkläder. 5kr/st



Gammal lampfot. 10kr (fynd)
Hon jag köpte den av kunde inte garrantera att den fungerade. Men nu har jag haft gubbarna å skruva isär den ogjordade stickproppen och sätta den i ett utag och den fungerade. Så nu ska K få byt stickpropp och jag ska hitta en passande lampskärm.



Nya sandaler och nya Vikingstövlar. 100kr/st
Foppatofflor är ju värdelösa på tusen sätt, en sak är att som är stuttiga så man ramlar lätt i dom på asfalt. Inte bra för lillskrutts knän....



Nya Dunniskläder. 30kr/st, Shortsen 50kr. 



Blingoboddys 30kr/st
Jag kunde helt enkelt inte låta bli även om jag inte har någon som kan ha dom.
Får ge bort dom eller sälja dom.

Kommentarer
Postat av: Holmqvist Charlotte

Hej jag kan mer än gärna köpa den rosa blingo bodyn av dig om sugar den kvar. Mvh Charlotte

2011-07-26 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0