dagen idag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag som började med jobb på främbyskolan. Idag var jag med dom äldre barnen åk 1-3 men jag har spenderat nästan hela dagen med grabbgänget från åk 2. I de här gänget blir de lätt bråk och tjafs om man inte håller dom sysselsatta och är med hela tiden och styr lite, så jag var trött när jobb dagen var slut.

De var sista dagen för mig på skolan och jag kommer sakna barnen. (Speciellt bråkpojkarna som jag dras till av nån anledning)

De är spännande hur man ser sina egna barn på ett helt nytt sätt när man varit med andras barn en hel dag.
Fast jag var rtött efter jobbet har jag varit ute med familjen och barnen hela eftermiddagen i det sköna vädret. Och mitt tålamod har varit bättre än vanligt ??? Hur gick de till?



Glasspromenad  :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0