I väntans tider.

Förra veckan fick jag ett meddelande från 3 som är min opperatör.
Där stod det:
Idag kan du få en iPhone 3GS för 99ke/mån om du tecknar abonemang. OBS!
Gäller bara idag! Ring direkt för info!
Är de upptaget, försök igen!
Mvh 3

Ööööö, knepigt tänkte jag, och lite för bra för att vara sant. Så jag ringde. Nädå de stämmde, 99kr/ mån som man fick ringa för också och 39 öre/min och sms. Bindningstid 2år.
Och eftersom jag hade ett abonemang som inte går ut för än mars nästa år fick jag betala tre månader på de för att bliav med de. 597kr kan man altså säga att jag fick betala för en iPhon 3GS.

2-3 arbetsdagar skulle de ta och få telefonen.......MEN nu är de så klart slut på lager för dom sålde tok många abonemang den här dagen. NÄhä, säkert ??? Så klart ni gjorde!!!

Den snälla tjejjen på 3 sa att jag max skulle behöva vänta 4VECKOR Ghhhaaaaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0