Inget svinn idag heller...

Haft en riktigt bra dag på främbyskolan idag :D

Kan namnen på nästan alla 23 nu och rutinerna hur allt ska gå till, tider, avprickningar, inringningar och inräkningar. Och vet man inte då kan man va säker på att barnen vet ;)

Känner mig lite stolt för jag var bättre på de här än jag trodde, tyckte om barnen mer än jag trodde och ville jobba mer än jag trodde :D


Villket privilegium de är att inte ha ett jobb, och isället få ha flera olika. Tänk så mycket jag lär mig och så mycke jag utvecklas så många människor jag får träffa som jag aldrig skulle träffat annars! Visst gruvar jag mig lite innan jag ska till ett nytt ställe men bara jag kommit dit känns de oftars väldigt bra.


Jag tycker om att jobba !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0