Milas klipp

Hårkonflikten började för ca ett år sen när jag var på jobbet. Kim hittade ingen hårsnodd till Milas lugg som jag hade hållt på och sparat så den skulle bli lång, han fick nog och klippte av den... HjääääÄääLLLP va arg jag blev!!!

Disskusionen blev tillslut å handla om jämnställdhet och outtalade ansvarsområden. Vi hade ju såklart aldrig innan den dagen satt oss ner och bestämt vem som hade ansvar för barnens hår och hur de ska se ut. Jag ansåg självklart att de var jag! Men egentligen om man tänker efter... varför var de så självklart???
Han har i alla fall lovat att aldrig klippa hennes hår igen utan att prata med mig först och jag gör desamma, inte för att han bryr sig direkt men, ja ja.



FÖRE









EFTER








Kommentarer
Postat av: Nilla

Snygg hon blev! Jättefint! Hur fick ni henne att sitta still?!

2011-06-05 @ 21:54:31
Postat av: Marit

Hon satt still i 45 min och ja, hur gjorde vi. Frisörstolen var till en början en liten bil högt upp i luften. Först satt hon still för att de var så spännande och när de inte var de längre vände frisören om bilen mot tv:n som visade barnprogram och så tog hon fram kakor :D

2011-06-06 @ 00:27:52
Postat av: Helena

Vilken supermodell! Sötaste lilla Mila blev visst ännu sötare :)

2011-06-06 @ 19:42:20
URL: http://helenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0