och hur gick de för mig idag...

Jo, jag måste säga att jag blev glatt överaskad! Främbyskolan verkar ha en trevlig rektor, trevlig personal och mysiga ungar. 

Fick vara med F-klassen som fortfarande är små och söta och inte ställer till de så mycket.  
(små barn små bekymmer )    ;) 

22 elever på två gröngölingar, haha, lite förrvirade var vi allt då och då. Vi skulle varit 3 personal med de hade blivit nått missförstånd så vi blev två. Kommer inte känna mig lika grön imårn och tredje dagen har jag superkoll! (?)

Jag har spelat baskett, lekt restaurang, drukit kaffe, särat på bråk, plåstrat om, tröstat, busat, jagat, gått i led, ätit mat, vilat, myst, gå i led, ätit mellis, drukit kaffe, lekt, övervakat, sagt till på skarpen och slutligen lämnat över och gått hem!

Härlig och speciell känsla att bli kallad fröken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0