Och så gick de...

Mycket bra dag på skjutbanan!

När jag skjutit sista serien duva sa vår lärare att jag var reado för uppskutning, känns ju fantastiskt bra :)
Men vi övar igen på tis så de ska sitta riktigt bra.


Säker vapenhantering, brutet vapen :)


Här smäller de. Rådjur på löp skjuter vi här. Jag är ju inte riktigt byggd
får de här så står jag inte riktigt bra så tappar jag fasen balansen och
då är de knepigt å sätta 2a skottet. 



Här övervakar vår lärare så han kan rätta till oss om vi gör fel, villket
händer :)

Jag och Nicke har gjort hela jägarexamen kursen tillsamans och just i
skjutningen harvi en liten tävling :) Jag skulle vilja påstå att jag
fortfarande leder den....är inte helt säker att Nicke håller med om detta
:D


Här syns dom små rådjuren också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0