Akuten och limmade sår!

Min dag igår bestod av jobb från 09.00 fram till 18.00 och sen tjejjmiddag med mammagruppen som har barn i Milas ålder.

Precis när jag är på väg hem därifrån får jag ett sms av Kim där de står: Maila har ramlat och slagit sig så vi har varit på Akuten och limmat. Vi är hemma och allt är bra.

VA? Lite paff blev jag kan jag säga.

Hon och Lave har alltså hoppat och busat i soffan och hon har flugit ur och slagit bakhuvudet i bordskanten som är en vass kant. Kim tog ungarna och åkte till akuten då han såg att jacket var för stort för att dra ihop sig självt.
Där var de ju kö som vanligt men när han sa att hon slagit huvudet fick dom komma in på en gång :)

Tre stygn hade de blivit om dom sytt men dom valde att limma.

Lave tyckte de var läskigast när Mila skrek då Kim höll i henne när dom limmade såret. Han kunde till och med berätta vilken röst hon skrek med. Mila hatar att bli fasthållen!

Så idag vabbar jag med Mila, hon mår bra och är som vanligt. Sov lite längre än vanligt bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0