Betrakta mig som singel.....


Kim ska utöver sina vanliga jobb som är mer än heltid (Tror han räknade ut att han jobbat mella 115-127% de här året ;) starta upp ett nytt dota2 lag (dataspel) som han ska till Kiev, Ukraina med i december och sätta sig in i ett annat spel som han ska va expertkomentator till för SVT på Dreamahck om två veckor.
Han kommer med andra ord inte att existera i min värld fram till jul...

Så om de finns någon som vill extracknäcka som min kompanjon och sälskapa i soffan är du välkommen :)

Jag måste vara världens bästa fru som står bakom min man i allt han gör, även de gånger då de innebär att jag inte får se honom på flera veckor !!!

I LOVE U KIMPI <3






Kommentarer
Postat av: Frida

Du & Jag Marit!, vi är bäst, helt klart! :) Och R drar på turné den nittonde och blir borta till jul, så vi vill gääääärna sällskapa! :)

2011-11-16 @ 20:33:28
URL: http://axivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0