Matförgiftad!

Igår jobbade jag dubbla pass och när jag slutade på kvällen åkte jag förbi på Preem vid boysen och köpte en varm kyckling mosarella macka innan jag plockade upp barnen som var hos Nina.

Sen mådde jag lite illa och var inte så sugen på nå kvällsmat, men jag tänkte att de berodde på att jag ätit dåligt påeftermiddagen, jag är ju känslig om jag inte äter mat på rätt tider.

Sen vaknade jag vid 04.00 tiden och hade så j*vla ont i magen, efter en timme typ kom illamåendet. Jag gick upp och spydde, såå skönt, då vände det.

Men jag var tvungen att sjukskriva mig 2h på morgonen för att få i mig mat och återfå krafterna.

Nu är allt som vanligt :)

Slutsats: Ät inte kycklingmacka på Preem som förövrigt har nyöppning idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0