Nirvana

Barnen sjunger lips på xboxet.

- vi sjunger den där låten med bäbisen! Den är ju skit bra!

Alla som Lyssnat på Nirvana minns väl CDskivan med bebisen :)

Jag finnar åt dom från köket när dom sjunger med och minnen kommer tillbaka. . .

Nirvana lyssnade jag på i nian tillsammans med Bästisen Jessica. Vi pluggade mycket, drack massa kaffe och lyssnade på Nirvana.
Vi gjorde faktiskt en väldigt tragisk teater också om två ungdomar som efter att dom slutat skolan fastnade i drogträsket och de hala slutade med jag i en av huvudrollerna tog en överdos..... Och dog.

All musik, och de var mycket musik i teatern, var Nirvana!

Vi visade upp den för hela skolan och även föräldrar om jag minns rätt. Vi hade gjort manus, kulisser, rekvisita, ljud och riktig ljussättning hade vi också. Robban var ljud och ljuskille och fick även va den iskalla langaren som lurade in ungdomarna i skiten och så slog han Jessie på käften så de konstgjorda blodet sprutade ;)

Tänk om vi hade haft den kvar på film, de hade ju varit sjukt kul å se. För i mitt huvud var den riktigt proffsig.... Undrar om den var de på riktigt också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0