Att totalt koppla bort. . .

. . . den förmågan har jag!

En fantastisk förmåga som jag är rädd om.
Söndag till Torsdag har jag inte tänkt på NÅGOT annat är jakt. Jag har bara sett Älgar spring i mina tankar, jag har drömt om bössan, fantiserat om att få ett mäktigt möte med varg eller björn.  

Jag har inte haft någon mottagning på telefonen vilket hjälpte mig att totalt lämna de vanliga livet för några dagar.

Jag längtar inte hem, jag längtar inte efter min familj eller min säng. Jag ÄR i nuet och har fullt focus.
Det är helt fantastiskt att kunna göra så.

Balsam för själen.

Och visst underlättar de att ha en uppmuntrande man i ryggen. Vi pratade med varandra två gånger under den här tiden och då säger han - Jaja, nu behöver vi inte prata mer, gör de du gör nu så ses vi ju på Torsdag.



Men sen är de skönt å komma hem!
Borta bra men hemma bäst :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0