Dagens tur...

Dagen började barnfri och då passade jag på att åka till Linda och ta en skogspromenad med deras hundar... härlig start på dagen :)

Sen for jag mot Boda för mat. Mamma och Pappa bjöd även Mats och Ylva på mat den här helgen eftersom dom håller på att flytta.



Min pappa ligger eller sitter alltid på golvet... så bilden är inte konstig på något vis!

Efter mat och kaffe åkte vi allihop till Ö Gärdsjö för att kolla på nyköpa gården.
Dom kommer få de såå bra där! Stort hus, stora lador, stall med plats för massor av hästa och stora hagar.




Vi avslutade dagen med att åka till kombo (kims jobb) och umgås lite.
Barnen var jätte trötta när vi kom dit, dom är alltid trötta när dom varit i boda en helg.
Så dom va lite avvaktande och blyga till en början och de brukar dom inte va, men
ungdommarna älskar ungarna så efter ett tag var de full lek och bus.

Mila- De ba loligt på jobbet !
Lave- De tyckte jag också !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0