De tog lång tid...                       

img_5781 (MMS)

Men nu har jag efter låång tids provande kommit fram till vad som funkar bäst för mig! Först hade jag ingenting på ögonen, då såg jag inte vem jag mötte på stan för än dom gått förbi. Brillorna som var för fula använde jag bara när jag körde bil. Sen köpte jag månadslinser och trodde då att jag skulle klara av att ha dom i alltid. Men de blev för jobbigt för ögonen och om jag tog ur dom varje kväll glömde jag att sätta i dom på morgonen, så jag köpte två par brillor. Men då hade jag nästa bara brillorna och månadslinser var inte nått bra komplement ... Så nu har jag fixat endagsLinser! Och har äntligen, hoppas jag, hittat den optimala kombon! Brillor/Endagslinser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0