Roadtrippen till Västerås....

Jag och barnen har varit till Västerås idag och hälsat på hemma hos Kerstin där även Krillan och Karin befann sig dagen till ära.

Dom här tre är mina välbevarade (typ konserverade) barndomsvänner som funnits med mig genom hela livet till och från ! Värdefullt!!!




Framme!



Hela gänget... Mila leker med Karin lilla Pelle :)







Kerstin har helt lägligt en jätte bra lekpark som är inhägnad på andra sidan gatan.





Lika glad som dom andra barnen ;)



Ja, jag vet inte heller vad hon tänkte när hon tog på sig brallor imårse...
kanske var hon fortfarade full ?



Eftermiddagsvila.... Krillan och Mila sover räv.



Vi avslutade på BK innan vi for hemmåt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0