fäller en tår...

http://smallpigart.se/show/annastefan/


För mig är de oväsentligt att Stefan Liv var en stor idrottsman, jag tycker media blåser upp hela hans död på tok för mycket. Jag blir irriterad när man får de att framstå som att ett liv är mer värt än något annat, för visst är de så man kan uppfatta det.

Men jag kom via en FB länk in på hans bröloppsalbum (kolla på länken ovan) och då fäller till och med jag en tår... Inte för att en stor idrottsman gått bort utan för att två små pojkar förlorat en far och en kvinna sin livspartner. Jag fäller en tår för alla barn som förlorar en förälder och för alla som förlorara en livsparter aldeles för tidigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0