Lång dag = egentidsdag                    

img_0155 (MMS)

Idag har barnen varit på dagis/fritis till sist av alla.   När Mila var ledsen imårse när jag lämnade henne gick jag lite dåligt samvete för att hon skulle va på dagis så sent idag. Men de gick över direkt när jag kom för att hämta henne! Dom här dagarna som barnen har ibland är guld värda! Fröknarna på båda dagis och fritis tar sig tid för något extra när dom blir själva med ett barn. Mila hade varit i skogen med sin fröken och plockat blåbär och hoppat på stenar. Lave hade byggt en jättebana för en kula att åka i som han stolt visade upp när jag kom. Vi har turen att ha jätte fina fröknar där de märks att dom tycker om sina jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0