Nu ÄR jag jägare !!!!!!

Efter ett samtal till min fantastiska Farfar var hela uppskutningen riggad på några timmar. Flera gubbar ställde genast upp för att jag och Nicke (kims bror som jag gått kursen tillsammans med) skulle kunna fixa jägarexamen innan älgjakten.

Och varför vi inte var klara är väl en historia i sig. Hela "klassen" sköt upp i somras men inte jag och Nicke för vi fick inte den informationen.... Hur de gick till tvista de lärde !?

Vi trodde att vi babra skulle till Leksand för att öva igår, men när vi kommer dit är de två gubbar och min farfar där och förbereder för uppskutning och jaktstig :0

Lite chockade körde vi igång......

Jag får sånt adrenalinpåslag när jag skjuter, de är så jä'la roligt :D

De gick strålande!

Haren var svårast, med solen rakt i ögonen. Och avståndsbedömning kan jag erkänna att de inte är min starka sida, men de gick ju bra !



Typiskt bra serie ; )



Fullt focus...........



Harmoni









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0