ojsan hoppsan... lärarinna?

Den här dagen blev en mycket spännande dag :)

Jag skulle precis som föut vara vikarie på främbyskolan och jag hade väl egentligen inga förväntningar av vad dagen kunde bjuda på? Misstänkte att de skulle bli lite som de tidigsre gångerna jag varit där.

Men Nej!

-Hej Marit! Va bra att du kommer nu. Du ska ha Klass 4 idag, de ligger en lapp på skrivbordet där de står vad ni kan pyssla med :) Nu lär jag rusa......

De möttes jag av :O

Jag har aldrig varit klasslärare förut och hade bara träffat en bråkdel av barnen tidigare.

Oj så bra de gått.
Barnen har gjort som jag sagt, jobbat på riktigt bra och bäst av allt JAG har fattat allt vi hållt på med och kunnat hjälpa alla när dom frågat. Sverigekarta och matte!

Riktigt stolt att jag fixade de SÅ bra att ha en klass 8-14 helt själv !!!

Säger som jag sagt förut...

De är helt fantastiskt att få prova på nya saker, nya utmaningar och träffa nya människor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0