Vilken överraskning :D

Igår ringde Kim mig på dgaen och sa att han skulle laga mat vid sex tiden och kollade så de var ok och att jag inte skulle göra nått annat. Han brukar ju få ryck och ska laga nån ny maträtt han kommit på så jag blev inte förvånad eller misstänkte något.

Men när han kom hem från jobbet började han klä på barnen som nyss badat...?
Och han brukar ju knappast bry sig om ungaran har kläder på eller ej när vi är hemma.... här misstänker jag något. Men bryr mig inte så mycke, han kan ju va lite knäpp ibland ;) 
Sen tar han på sig en skjorta, då undrar jag var vi ska?

Kim- Jag tar ungarna och åker, du får inte följa med. Gör dig iordning du och ta på dig nå snyggt.

VA?

Jag gör mig iordning och efter en halvtimme kommmer Kim tillbaka själv.

Då har han lämnat barnen hos Farouk Och Rana och vi åker till Banken för middag, gud så gott vi åt,,,mmmm


***Jag blev sååå glad ***





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0