Yrvaken...?

Imårse var/är jag trött och precis när jag skulle kliva ur sänge ringer telefonen.

-Hej de är Peter från "byggnågonting".
- Hej.....
-Oj, jag väckte dig inte va?
-Nej de gjorde du inte men barnen sover så jag pratar lite tyst.
-Ok, bra. Har du en komplett dusch?
- Ja........
- Toastol?
-Ja......
-Handfat?
-Ja, men de är en spricka i de...
-Hmm, ok. Bladare hade du de också.
-Ja....
-Då är de inget extra jag behöver köpa till då?
-Nej, men alltså ursäkta vad är de du ska hit och göra?
-Färdigställa tvättstugan... de är väl Annelie jag pratar med?
-Hmm, Nej de är inte de. Du har nog ringt fel...


Jag var så trött att jag för en stund såg framför mig hur han skulle komma och renovera vårat badrum!
Ååååå, äntligen tänkte jag innan allt sprack.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0