Afganskt bröllop

Eller egentligen förlovningsfest, men de liknade ju mer ett bröllop :)

Väldigt spännande var de och säkert precis som ni tänker er.
Hög musik, glädjetjut, nyckter dans, god mat!

Dansen var spännande... ringdans, män och kvinnor för sig. Och så satt sig hela ringen ner och någon fortsatte dansa i mitten, lite mellanstdiedisco ;) Och jo då vi blev väl indragna i dessa ringdanser både jag och Kim, haha...

Så nu kan vi skriva in de i vårt CV ;)

Jag tyckte de var sjukt svår att bestämma vad jag skulle ha på mig, jag ville inte va varken för upp eller ner klädd och inte heller för lite klädd..... ja så här blev de til slut och de känndes lagom!



Och Mila i sin spanienklänning, de var givet!
Lave i röda blingobrallor (samma modell finns just nu i grön och i rosa) och så hade kim klippt av en av sina slippsar och även ett finskärp så de passade Lave, stilig som få :)





Här har vi Hassan och Darya, huvudpersonerna för kvällen.
(det är alltså inte "våran" Hassan som thaiboxas så inte någon blir förvirrade nu)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0