BB och Ambulans till intensiven... allt på en gång...

Sista dygnets snurr började vid lunchtid igår då Kim busade med Lave och när har skulle sätta ner honom från famnen till en stol vred han ryggen så de small till och han blev golvliggande.
Han lyckades få en akuttid (på en röd måndag) hos kiroprakrorn och enbart för att han är såå envis tog han sig krypande, hasande, ålande till bilen, kiropraktorn och sen hem igen. Men de blev inte bättre...

Jag och Mila åker till Frida i sågmyra och blingoar lite mendans Lave är hemma som handräckare till Kim :)

Nikolina ringer och misstänkte att vattnet gått när dom var i Malung så kl 20.30 efter att jag förökt lägga barnen åkte jag och hämtade henne och bulten från bussen i Borlänge och körde dom till BB där hon skulle undersökas.

Kim blir sämre i ryggen och mer och mer orörlig och tar sig inte ens upp på toa.

Runt midnatt kör jag hem Nikolina från BB, livmoedrn jobbade men dom trodde inte att de var vattnet som gått.
Frågan är ju då, vad är de som rinner....jaja de får vi väl svar på snart :) Datumet är om 3 veckor... och Walter är välkommen ut näääär han vill :)





Jag får hjälpa Kim och vända och vrida sig och så ställer jag fram och gör iordning så han har allt inför natten. När jag sovit 1 1/2 h  ringer han till mig nerifrån soffan. Då har han så jävla ont att han inte vet var han ska ta vägen och han kan inte röra sig alls. Efter att vi rådfrågat sjukvårdsrådgivningen kommer en ambulans och hämtar honom. Helt lätt var de inte för honom att ta sig från soffan till båren...

Konstig känsla när det backade upp en ambulans mot huset... och konstigt att skicka iväg Kim själv...



Nu är han hemma igen och efter en ordentlig undersökning, smärtstillnade och recept mår han tack och lov bättre. Nu håller vi tummarna för att det fortsätter åt de hållet !!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0