Dryg unge!!!

Vilken dag... phhu

I exakt varje moment har vi kampats idag med Mila, helt tvärt om och helt galen....
Kims målande beskrivning, med våra komentarer till:
(från facebook)

Riktigt krig här hemma. Mila har marcherat framåt under hela dagen och försökt genom pansarvärn att ta ner husets hemvärn. Trots sin ringa ålder har pansarvärnet förstört ett otal civila mål och nationen är i gungning. Nu har dock situationen stabiliserats och FN har inga rapporter om att vapenvilan brutits. Oro finns dock för att terrorattackerna kommer öka framledes, med "ligga på golvet framför godishyllan" som en av hotbilderna. Det kommer vara omöjligt att hålla civila mål utanför konflikten och man får helt enkelt bara vänta ut konflikten och hoppas att den avtar.

Anna-Lena- Fältsjö Det är i såna här lägen man kan behöva kalla in legosoldater... Eller CIA...

Kim Larsson- Haha, Legosoldater är ju jätteroligt i den bemärkelsen. Mila har sådana också, dom ligger i bakhåll med minor och när man kliver på dom så förlorar man sitt ben.

Kim Larsson Kan bekräfta från nordfronten att styrkorna helt dragit sig tillbaka och att med hjälp av våra allierade 'snuttefilten' och 'ninen' har vi lyckats helt avstyra kvällens attacker. vi kan pusta ut.

Marit Woxmark- haha, jag är helt slut efter den här dagen!

Kim Larsson- Ah, DU lever Marit Woxmark. Jag trodde jag förlorade dig i dom sista stridigheterna.

Marit Woxmark- Jag är helt klart sårad... om stridigheterna återupptas i natt då klarar jag mig nog inte....

Frida Ekholm- Om det krävs, så finns det en bra bunker i Sågmyra som Marit Woxmark kan fly till om så krävs under natten. Jag lägger ut nyckeln. ;)

Marit Woxmark- Men jag har mina aningar att Mila har en allierad inte långt från denna bunker.... känns som en osäker plats.



krigarprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0