Får man göra så här???

Jag och Kim hade beställt var sitt skal/väska till telefonen, de skulle komma med bud.
När budet kom var vi inte hemma...och vad gör budkillen då?

Jo, han lämnar paketet till en granne som råkar stå vid postlådorna just då.

Och i min postlåda låg den här lappen:

- paketet finns hos granne på nr 183 Hellström



Alltså för oss var ju de här jätte bra, vi fick ju våra skal utan krångel. Men alla har ju inte fina ärliga grannar som vi ... och de är då jag undrar vad som skulle hända...








Kommentarer
Postat av: annaisa

ups suger. dom brukar tycka att jag ska hämta paket i västerås om jag inte är hemma. tyvärr är det ups som levererar åt nike.com...

2012-04-26 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0