Lite bilder på Walter <3


Det är besöksförbud på hela BB på grund av alla sjukdommar som dom inte vill ha dit, de kan man ju förstå och eftersom Nikolina blivit snittad kunde hon inte ta sig från rummet ännu. Men jag kunde inte hålla mig därifrån, de var omöjligt!

Så jag köpte en godispåse till barnen som fick sitta kvar i bilen medas Bulten smugglade in mig, dom hade första rummet i korridoren som tur var... hihi.

Så nu har jag fått se den lilla skönheten.
Jag smälter.... han är den sötaste nyfödingen jag sett.... helt perfekt!

Jag frågade Nina om jag fick visa er bilderna jag tog, och självklart visar hon stolt upp sin son <3

3140g 48cm, 3 veckor innan datum.








Jag var tvungen att knäppa utan blixt han blev så sur annars....






Kommentarer
Postat av: Karro

Meeen guuud så söt! Det suger tag i livmodern väääldigt mycket;-)

Kram K

2012-04-12 @ 09:02:26
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0