Bra dag..... Eller not :(

Dagen börjar hur mysigt som helst. Barnen var glada Kim spelade musik som man blir varm hjärtat av.... Men sen....

I hyfsat god tid drar jag iväg mot dagis, lite ärenden och jobb.
Ingen spolarvätska så jag blir till och med tvungen å stanna mellan falun och Borlänge och tvätta rutan med snö. Ingen bensin, det problemet tar jag tag i på hemvägen när jag har skitbrottom för att hämta Mila som har 18.30 dag på dagis.
Den i vanliga fall iskalla bilen blir idag varm när jag klätt på mig som om det var -10 , biljävel!

Och kronan på verket, när jag kommer till jobbet har jag ingen nyckel till butiken med mig, taaaaddaaa : /

Kan tillägga att jag vid det här laget är jävligt hungrig också och det mina vänner gör mig verkligen inte på bättre humör!!!


Ha en bra dag ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0