Friluftsdag....???

Mila ville inte följa och lämna Lave på skolan idag för hon satt och målade. Jag gav restriktioner om att man bara får måla på papperet sen gick jag och Lave.

När vi kommer till skolan känns det annorlunda på något vis och jag ser massa längdskidor springa omkring, men jag ser att dom går mot de äldre barnen...

Utanför dropparnas (förskolebarnen) dörr står det däremot pulkor och i kapprummet är det ovanlig aktivitet.
Jag vänder mig till infotavlan och läser senaste brevet vi fått - V8 måndag den 20e är det FRILUFTSDAG, barnen får ha extra gott fika och ta med pulka och skridskor, glöm ej hjälm!

Tur att jag inte börjar för än 11.00 idag :) så jag fick som flera andra hem och fixa fika och lite åkdon... Mila hade målat klart så jag satte på barnprogram och vinkade hejdå igen !

Och här satt hon min stora tjej när jag kom hem :D

(Kim jobbar dygn och är inte hemma)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0