Igår kalasade vi hela dagen...


Mila fyller 3år idag men eftersom Kim har jobbhelg (jobb fre dygn och sö dygn) hade vi kalas hela dagen igår.
Lagom späckad helg för Kim, men det r sånna smällar man får ta ;)

Mila som sovit i boda hos momo blev så förskräckt när alla började sjunga för henne i hallen när dom kom så när vi tog på hurra, hurra ,hurra började hon gråta. Sen fick vi inte sjunga nå mer för henne den dagen.
- jag blij jädd då! (jag blir rädd då)




Här är dockskåpet och öppning av småpaket med möbler i :)



Det röda paketet har Lave köp själv till Mila när han var i fjällen.
En målarbok och två pixiböcker berättade han stolt för kasörskan att han köpte till sin lillasyster :)




Sämeltårta börjar bli tradition på Milas kalas.



Mila och tremänningen Tindra



Kim och hassan hjälper Mila att instalera el i kåken ;)



Kolla va mysigt det blev.
Ser ni hur mamma och pappa har lagat den hallta soffan som jag lekt sönder när jag var liten..... ?



Mila i sin fantastiska klänning som vi köpte på Gran Canaria !!!




Sen var det bara Melodifestivalsmyset med Envikshögen kvar  :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0