Inte som andra....


Imårse kollade hon sig i spegels och sa
- men va juffsigt håj! (men oj va rufsigt hår!)
Så jag borstade det... man hon hade sovit så hårt på de att de hjälpte inte att borsta de stod åt alla håll iallafall.
- Sätt bott de i en toffs mamma. Så de gjorde jag :)

Så nu på kvällen kollade jag på Milas hår och funderade på vad vi skulle hitta på för de börjar bli långt....

-Ska du ha långt hår så vi kan göra toffsar eller ska vi klippa av de kort igen?
-JAAA!
-Vad, vill du klippa dig?
-JAAA!
-Så du vill inte ha långt hår då?
-Nej, jag vill ha kort som dig mamma!

Så nu får de bli att boka klipptid och snagga ner hennes burr igen.
Tur ungen vet vad hon vill när morsan är så velig ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0