Min födelsedagspresent :)

Min mamma är en riktig liten fix och trixare !

Förra veckan ringde hon och undrade om jag ville ha två biljetter till genrepet på Melodifestivalen för hon hade fått nått erbjudande på coopkotret :)
Självklart ville jag de, frågan var vem jag skulle gå med då Kim jobbade.... ja de gjorde jag också men jag tog faktiskt ledigt :O



Och givet vis blir det jag och Lave som går!
Vi har ju följt melodifestivalen och ringt och röstat så han kommer tycka det är jätte spännande.

Tror dock det var mest okända eller konstiga artister i denna delfinal....?
Eller vet ni mer om dom än jag kanske?



Imårn kväll är det som gäller :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0