Skitnatt...

Inatt har vi sovit rätt risigt hela högen.

Lave med hög feber brevid mig i stora sängen Kim som la sig efter oss tog soffan. Febertopparna gjorde att Lave låg och skrattade i sömnen och av någon anledning så vaknade Mila en gång i halvtimmer och ropade ....
tillslut fick hon lägga sig i vårt sovrum hon också men på en mardass på golvet och NU tänkte jag att vi skulle få sova. Men nej, då vaknar hon och är helt förstörd och ropar på mamma.

-Jag är här, det är ingen fara.
- DU är inte min mamma!!! Hon äj där uppe och jag når inte.  . . .
-Jo jag är här somna om nu.
-DU är inte min mamma, JAG VILL HA MIN PAPPA!!!!!

Så hon gick ner och sov med Kim på soffan.....

Kaos!

På morgonen kunde hon  berätta om den klassiska mardrömmen där hon föll och tydligen var jag där uppe och hon nådde inte. 

Lave har fortfarande hög feber och ont i ena örat så för mig blir de vabb i helgen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0