Första visningen :D

Åååååå så kul att vara igång igen!!!

Ikväll har jag visat nya kollektionen för första gången och jag är helt säker på att den kommer sälja som smör....så fin är den och det finns någor för alla stilar till både barn och mamma, woohooo!!!

Alla som var på visningen ikväll bokade en egen visning för att få fortsätta shoppa :D

Ser du något som lockar?



Här har ni blingomönstret denna säsong som jag blev totalkär i <3
Och Anine Bings sjal!



Vår polare bensson i eget mönster till de minsta barnen eller kanske tokigt
sommtiga regnbågsränder?



Lite peace, stjärnor och zebraränder....



Och här skymtar ni mina personliga vuxenplaggsfavoriter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0