Grand Spa och Sport- tummen upp!

När jag fyllde år förra året fick jag ett presentkort av min kära Johanna<3 på grand Spa och Sport för en brynoch frans färg och plock.

Jag har tänkt använda det flera gånger med de har aldrig kännts riktigt nödvändigt, jag har liksom väntat på rätt läge. Och NU var de det perfekta läget, inför en utlandsresa!
Jag ringde igår vid 13.00 tiden och dom var helt fullbokade så hon fick mitt nr om de skulle dyka upp någon avokning, 30min senare ringer hon och har en tid kl 15.00 :D

Bästa FasterNina fick rycka ut som vanligt och ta barnen !

OJ, så frächt och harmoniskt det är där, villken lyx. Kände mig verkligen ompysslad och jag fick massor av bra Utomlandstipps också. Så nu ska jag peela och fukta huden allt jag kan så brännan sitter kvar och inte ramlar av på planet hem!!!

Hon sa även att om jag bara slutar tvätta mitt ansikte med tvål som tydligen täpper till porerna på nå vis och använder produkter som är till för ansiktet så trodde hon inte jag skulle få några pormaskar eller finnar alls då jag tydligen har en väldigt fin hud :D

Tvål torkar ut ansiktet också, jag var torr som en barkbit och snäll som hon var smörjde hon in mitt ansikte innan jag gick, så jag har känns mig riktigt mjuk och fin resten av dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0