Hemligheten...

NU kan jag äntligen berätta för omvärlden vad vi ska göra utan att förstöra överraskningen :)
Och vi ska göra de SNART.... pirrig!!!

Min Pappa fyller nämligen 50År snart.
Vi ska överraska honom väldigt långt borta.... ända borta på Gran Canaria.... Wiiiiiii

Mamma och Pappa åker dit på en semester för att fira hans födelsedag och på självaste födelsedagen kommer Jag och min Familj, min bror och hans tjej hoppa fram där som en STOR suprise!

Som extra bonus kommer hela klanen Bergin som är väldigt goa vänner till oss allihop att vara på plats samma vecka och det är i deras hus vi kommer gömma oss medan mamma lurar dit pappa.



En vecka alinclusiv :D






Kommentarer
Postat av: Frida

HURRA!

2012-01-04 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0