Uppraggad på bussen ;)

Jag känner att jag laddat massor med energi från vår utlandssemester och det måste synas utåt på fler sätt än att huden ändrat lite färg för folk ser mig, överallt. Och jag får dagligen höra att jag ser pigg och fräch ut.

Idag kom jag trött, osminkad och lite lätt vilsen som alltid när jag är i den stora staden. Trots detta höll swebuss gubben på att av misstag följa med bussen mot Dalarna då han ville sitta kvar och snacka med mig. När han efter att vi pratat om kickoffen och jag förklarade att jag inte var bakis då jag inte dricker skakade han min han och kallad mig syster, haha!

När han klev av bussen, vända han sig och sa- du vet var jag jobbar!

Sorry, men jag har en fantastisk man som jag är på väg hem till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0