Wrapp

Såå skönt att somna om efter skollämning :)
Både Kim och Mila sov fortfarande så jag passade på.

Nu lite rotation för jag ska ner på stan och möta upp en go vän, kanske använda nått wrapp presentkort ;)

Och till alla er som inte har laddat ner appen wrapp GÖR DE! Men kan skicka gratis presentkort till varandra och de vill ni väl inte missa, vad är haken tänker ni.... man kan även köpa presentkort och det är väl en himlans bra marknadsföring, så ingen hake!



Här är lite info hur de funkar som jag snott av Frida, tack ;)

För det första stämmer det att man kan ge ett gratis presentkort till en enskild person per dygn. För det andra så kan man sammantaget ge till 15 olika personer på ett dygn. För det tredje är det företagen själva som väljer ut vilken målgrupp som ska få gratiserbjudanden, och det är väl där som Facebook kommer in i bilden gissar jag. Infon där avgör vilka wrappar man kan få.


Jag ska visa vad jag köpt för dessa presentkort hittils i ett senare inlägg .................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0