Den lilla magen...

 
Och sånna här bilder blir de väl mycke av framöver kan jag tro.... ;)
 
Kan passa på och berätta om klänningen som jag hande för första gången igår, Som ni ser är den genomskinlig... de visste inte jag....
-Jo men i den där klänningen lär du ha string om de ska se bra ut!
Och jag håller med om att vissa kläder kräver de, så jag gjorde som min (i vanliga fall) kloke man sa.
 
Senare under dagen framgår de att den är genomskinlig och kanske till och med så genomskinlig så den är opassande på vissa platser och i vissa sammanhang....
 
Hahahaha, ja vad säger man !?

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Är det en eller två? Du har ju generna i släkten för tvillingar samt att risken att bli gravid med tvillingar ökar med åldern och antal graviditeter...och du är ju en graviditet rikare och några år äldre än sist;)

2012-07-05 @ 11:55:00
Postat av: Cecilia

Wiiii! Lillmagen <3 Mysigt! Ska bli superkul att följa dig/er och er 3a :) Kram!!

2012-07-07 @ 11:32:02
URL: http://www.cecilialundin.se
Postat av: johanna Lundin Agerberg

Grattis Marit! Va roligt!
Hoppas du kommer må bättre snart :)
Själv är jag i vecka 24 nu och mår bra förutom en massa halsbränna. Kommer du ut i skogarna och har visning i höst? :)
/Johanna

2012-07-09 @ 17:39:36
URL: http://www.johannalundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0