En död blogg???

Japp de stämmer, bloggen har varit stendöd i 1 1/2 månad nu. Dom flesta vet varför... Jag är gravid och vi ska ha vårt tredje barn :)

Jätte kul och helt overkligt (mer overkligt nu än med dom andra) ... Men jag har mått sååå dåligt. Jag har legat på soffan och blivit serverad mat under en månads tid. V 7-11 var värst, då undrade jag vad vi gett oss in på och nu när jag mår bättre har jag redan glömt hur illa jag mådde ;)

Jag är fortfarande helt förlamat trött vissa dagar och mår riktigt dåligt om jag inte inte sköter maten så lika tät bloggnig som innan får ni inte räkna med men jag gör ett försök och kör när jag orkar och vill!

Just nu är jag i V.14 vilket innebär att bebisen kommer i början på nästa år, och en liten magen har jag fått.

:D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag har funderat varför du inte skrivit nåt.. Grattis!
Här hemma är det dax i början på december =)

2012-07-06 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0